04.06.20 в ПриватБанку стався технічний збій, після чого у нас немає можливості перевірити надходження оплати. Співробітники ПриватБанку стверджують, що усі сили вже направлені на виправлення неполадок. Замовлення за передоплатою ми відправляємо лише після того, як кошти надходять на наш рахунок, і оскільки зараз цього перевірити ми не можемо, оплачені сьогодні посилки, швидше за все, будуть відправлені завтра після перевірки оплати.
Ми дуже сподіваємося на Ваше розуміння, адже вплинути на цю ситуацію ми ніяк не можемо і також сподіваємося, що найближчим часом система знову буде працювати, як раніше.
Оформляти замовлення на нашому сайті Ви можете, як і раніше, в будь-який зручний для Вас час, ситуація, що склалася не позначилася на прийманні та обробці замовлень. Також нагадуємо, що Ви можете оформити замовлення на нашому сайті та сплатити його при отриманні. Послуга "Накладений платіж" доступна при доставці "Новою поштою".
З повагою, адміністрація інтернет-магазину ТМ "Арлекин".